هشتم شوال سالروز ويراني قبرستان بقيع تسليت باد.

هشتم شوال سالروز ويراني قبور ائمه بقيع (عليهم السلام)

به دست فرقه ضاله ، كافر و ملحد وهابيت (لعنة الله عليهم اجمعين)

بر رهبر و صاحب ما حضرت مهدي(عج) و رفقاي عزيز هيئتي تسليت باد.

در اين روز در سال هزار و سيصد و چهل و چهار هجري قمري قبور ائمه بقيع

و نيز قبر حضرت حمزه در احد به دست وهابيون تخريب شد.

وهابيون كافر كه پليد ترين فرقه و دشمنان درجه يك اهل بيت(ع) مي باشند اضافه بر قبور مطهر

ائمه معصومين(ع) ديگر قبور را هم تخريب نمودند كه عبارتند از:

قبر منصوب به حضرت زهرا(س) . قبر مطهر فاطمه بنت اسد مادر اميرالمومنين(ع) .

قبر مطهر جناب ام البنين(س) . قبر ابراهيم پسر پيامبر(ص) . اسماعيل فرزند امام صادق(ع) .

قبور دختران پيامبر(ص) و قبور شهداي زمان پيامبر(ص).

ساير مطالب پيرامون جنايات وهابيت پليد و كافر را در كتاب "كشف الارتياب" مطالعه نماييد.

بر وهابيت و دشمنان آل الله(ع) از صدر اسلام تا به امروز لعنت.

وفات حسين بن روح نوبختي نايب امام زمان"عج" (هجدهم شعبان)

وفات حسين بن روح نوبختي نايب امام زمان"عج"

(هجدهم شعبان)

در اين روز به سال سيصد و بيست و شش هجري نايب سوم حضرت صاحب الامر(عج) ، جناب

حسين بن روح نوبختي در بغداد به عالم بقا رحلت كرد و در همانجا دفن شد.

منبع: قلائد النحور: ج شعبان ، ص 436

رهبر منتظراني ز ازل تا به ابد مهدي جان(عج)
يا جبل الصبر زينب(س)

بيست و دوم ماه رجب

فرار ابوبكر (لعنة الله عليه) در جنگ خيبر

در اين روز در سال هفت هجري در ايام جنگ خيبر علم جنگ به ابوبكر (لعنة الله عليه) داده شد

و او با ديدن دشمن گريخت و گروه خود را به فرار تشويق كرد.

در آن هنگام علم جنگ به دست با كفايت اميرمؤمنان حضرت علي (ع) افتاد.

امير المومنين علي (ع) در جنگ خيبر چنان رزمي كردند كه فاتح خيبر ناميده شدند.

منبع: وقايع الايام ، جلد يك ، صفحه دويصد و يازده

يا جبل الصبر يازينب(س)

شهادت جبل الصبر اولياء مخدره زينب(س)

باني شور و عشق ما زينب است     مرجع تقليد و ولي زينب است

      زينت حيدر ولي مسلمين     امام ما هيئتيان زينب است

شهادت مظلومانه و غريبانه ام مصائب اولياء مخدره حضرت زينب(س) در شب يكشنبه

پانزدهم رجب سال شصت و دو هجري واقع شد.

چند نكته جذاب به بهانه شهادت جبل الصبر زينب(س)

در عظمت حضرت زينب(س) همان بس كه به فرموده شيخ صدوق(ره) ، از جانب امام حسين(ع)

نيابت خاصه داشته و اين نيابت تا پايان بيماري امام علي بن حسين(ع) نيز ادامه داشت.


هنگامي كه حضرت زينب(س) چشم به دنيا گشود حضرت رسول(ص) از مصائبي كه وي

شاهد آن خواهد بود گفتند و با علي و فاطمه و حسنين(عليهم السلام) گريستند.

پيامبر قنداقه حضرت را در آغوش گرفت و صورت بر صورت زينب(س) نهاد و بسيار گريست.


حضرت زهرا(س) كه مادرانه همواره در پي ثواب اعمال امت و دوستدارانش بود ؛

از نبي خدا(ص) سوال كرد: چه ثوابي دارد كسي كه بر مصائب دخترم گريه كند.

رسول الله فرمودند: اي پاره تنم و اي نور چشمم، ثواب كسي كه بر او و مصائب او گريه كند

مانند ثواب كسي است كه بر برادرش حسين(ع) گريه كند.

يا جبل الصبر زينب(س)

دهم جمادي الاول

جسمت اسير فتنه يغماگران شده      پيراهن امانتي مادرت كجاست

در اين روز حضرت زهرا(س) پيراهن ابراهيم خليل الرحمن(ع)

را به زينب كبري(س) تحويل دادند و فرمودند:

هنگامي كه برادرت حسين(ع) اين پيراهن را از تو خواست،

بدان كه ساعتي بيشتر مهمان تو نيست، و سپس به

بدترين حالات به دست اولاد زنا كشته مي شود.

اين واقعه سه روز پيش از شهادت مظلومانه حضرت صديقه طاهره(س) رخ داد.

منبع: وقايع الشهور.ص95.

يا جبل الصبر زينب(س)

بيست و پنجم ربيع الثاني

ترك خلافت فرزند يزيد بن معاويه به دليل اعمال ناشايست پدران خود.


هنگامي كه يزيد بن معاويه در چهارده ربيع الاول سال شصت و چهار (ه ق) به دركات

جحيم شتافت، فرزندش معاويه بجاي وي نشست. او پس از چهل روز در بيست و پنج

ربيع الثاني بر فراز منبر رفت و خطبه خواند و اعمال پدران خود را ياد كرد، و بر جد و پدر

خود لعنت كرد و از افعال ايشان تبري جست و گريه شديدي نمود، و آنگاه خود را از

خلافت خلع نمود. چهل روز پس از اين واقعه معاوية بن يزيد، فوت كرد. به قولي وي

را مسموم كردند.

منبع: فيض العلام؛ ص 255.

يا جبل الصبر زينب(س)